Ja vielä tällainen, tämän sain Kirsikalta:)

Valokuvahaaste:
Avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi.
Valitse neljäs kuva kansiossa, ja julkaise se blogissasi.
Selitä kuva.
Haasta neljä bloggaajaa tekemään sama.
Koitan tämänkin saada tehtyä huomenna:)
7.2.2009 klo 12:59
No juu, katsoin kirjahyllystä neljännen valokuvakansion ja sieltä neljännen kuvan, mutta sitä en tähän laita. Kuvassa on eräs samalla öljyvärimaalauskurssilla ollut naisimmeinen joka maalaa taulua. Olin tuolloin itse noin 12-13vuotias, ja ainut ikäluokkani edustaja, muut kurssilaiset olivat noin 40v-ja siitä ylöspäin.  Mutta se ei haitannut! Ainoastaan kun kurssin vetäjä, joku taiteilija hän taisi olla, haukkui maalaukseni ihan pystyyn, latisti kyllä mielialaa.. Jälkeenpäin olisin kyllä varmaan ollut kyseisestä maalauksesta suurinpiirtein samaa mieltä, ettei se Gallen-Kallelan tasoinen tuotos ollut, mutta kyllä tuon "opettaja-taiteilijan" olisi ehkä pitänyt säästellä sanojansa, olin kuitenkin aika nuori vielä, ja tullut kyseiselle kurssille oppimaan lisää ..  Tästä suivaantuneena annoin tädilleni kaikki maalustarvikkeeni, värit ja siveltimet, koko paletin!
Jälkeenpäin on vähän harmittanut, mutta toisaalta, nykyään olen tykästynyt tekemään omia räpellyksiäni öljypastelleilla, lyijykynillä, akvarellikynillä, liiduilla, tusseilla  ym.. En ole jämähtänyt yhteen välineeseen:) Että ei mitään niin pahaa, ettei jotain hyvääkin:)
Mutta koneellani oli neljännessä kansiossa nippu kuvia, joista teimme siskoni kanssa äidillemme muutama vuosi sitten sellaisen äitienpäivä-onnittelukuvakansio-tsydeemin.. Tämä kuva ei ollut neljäs, mutta ainoa, jossa olin yksin.. Suttasin naamani, vaikka jotkut jo tietävätkin oikean henkilöllisyyteni, eikä se sinänsä kyllä mikään salaisuus edes olekaan, mutta en toistaiseksi halua omaani tai perheeni kuvia tänne nettiin..
Tässä siis olen entisen työni alkumetreillä, yhdistelmäajoneuvokuljettaja-koulutuksessa vuonna 1997.. Halusin vaihtaa kärryyn renkaan ihan itse, ilman kenenkään apua, koska jos minulta menisi rengas kesken ajon, ei silloinkaan minua olisi kukaan auttamassa.. Ja hyvin suoriuduin, Suomalaisella Sisulla!! Kyseisen remppahomman olen sitten myöhemmin tehnytkin kolme kertaa ihan oikeissa olosuhteissa, ihan yksin.. Tai no, toisella kerralla sain kolleegalta apua siinä vaiheessa, kun olin rymyämässä puhjennutta rengasta rengastelineeseen.. Vararenkaan olin jo vaihtanut!