Olen ollut koko viikon kipeänä, tiistaina hain sairaslomaa. Eilen oli tärkeähkö koulutuspäivä, ja troppasin itseni sen verran hyvin, jotta jaksaisin osallistua. Olin kyllä jo muutenkin paremmassa kunnossa. Mutta sen verran pitkä päivä eilinen oli matkoineen kaikkineen toipilaalle(aamu04.45 ylös, ja klo 05.30 liikkeelle ja kotona olin n.klo22), että tänään oli sitten taas kuumetta. Aika naatti olo. Olin kyllä tänään töissä, kun oli ihan toimistopäivä. Jos tämä vaikka menis viikonloppuna ohi!

Leimasimia on tulossa lisää, jeeeeeeeeee!! Piristää kivasti!!! Alkuviikolla pitäis olla täällä, ihanaaaaa!!!!!! Tintille ISO KIITOS avusta ja kaikesta muustakin!!!! Tintti opasti mua myös leimasinten pesemisessä, ja kiva on, kun nuo mitä mulla nyt on, ovat ainakin vielä ihan hyvässä kunnossa!. Kauankohan kestää, että se muste tarttuu niihin leimasimiin niin, että ei lähde enää pois pesusta huolimatta? Eli jos mä leimaan vaiks parilla leimasimella, ja sit pesen vasta molemmat? Nyt olen leimannut eka yhdellä, ja sit pessyt sen, ja sitten vasta leimannut seuraavalla. Vai onks tää ihan ookoo tyyli?

Koitan jaksaa vaiks viimeistään ens viikolla päivittää tuon leimasin-varastoni tännekin. Olen myös ajatellut leimailla jouluisia leimasinkuvia, ja miksei muitakin ihan myyntiin, ainakin muutaman setin nyt aluksi. Siitä tietoa kans lisää viim alkuviikolla.

Nyt kahveenkeittoon, Ruhanna tuli omenoita&kriikunoita hakemaan, niitä kun meillä on yli oman tarpeen! Kiva kun ei tarvi ihan haaskuun heittää!!