Nyt tää äidin sydän pakahtuu ylpeydestä!! Mun poikani oli hirvein!! Siellä Halloweeneissa oli semmonen juttu, että hirvein puku palkitaan, ja sen voitti mun kauhitukseni!! !!! On se kiva kun jotain mukavaa tapahtuu välillä meitinkin risukasaan!! Poika on ollut eron jälkeen kovilla, isä-ikävä on välillä aika kova. Siitä on jo vuosia kun viimeksi näkivät.. Eipä tunnu iskää kiinnostavan..        Eilen nuorimmainen löysi meikäläisen rahapussin, siinä on vauvakuvat lapsista. Ne hänen piti saada käteensä, hetken räpellys, ja tadaa, siinä oli lappu, johon olin liimannut lasten kuvat. Sitä en muistanut, että exän kuva, jota yhdessäolomme ajan kannoin myös rahapussissa, oli samalla lapulla lasten kuvien kans, olin vain kääntänyt eron aikaan sen pois näkyvistä, ja siellä se on (hyi puistatus) ollut kaikki nää vuodet.. Unohtunut vallan. Oli se kuitenkin aika traagista nähdä pojan ilme.. "äiti, mä en muistanut että iskä oli ton näköinen " No, olihan se kuva otettu exästä seurustelumme alkuaikoina ja exä oli ehtinyt lihoa eroomme mennessä jo jonkun verran => muuttua siis. Mut kuitenkin.. asumme vierekkäisissä pitäjissä.. hoh hoijjakkaa..

Mä olen kyllä onnellinen, ettei exää kiinnosta lapset.. en halua heille lisää traumoja. Jos ei iso mies voi muuta kuin pelotella lapsiaan äidin kuolemalla ja uhata tappaa äidin uusi mies (eron syy ei ollut kolmas osapuoli vaan exä hakkas mut selvinpäin, oli kuulemma työstressiä, ei mitään henkilökohtaista.. juu mikäs siinä.. ) ja olla olematta silloin harvoin kotona kun on sovittu lasten tulevan hänen luo.. (mikä pettymys pikkuisille!!!) parempi siis näin.

Ja mun hirvitykseni oli tänään niin onnellinen!! Tänään ei kiusattu koulussa ja lisäks vielä palkinto, vau!!!!!!!

Mulla on sauna lämpeemässä, tällä kertaa on puitakin sisällä tarpeeksi..! Talonkin olen lämmittänyt, muuta en sitten olekaan tehnyt.. Huomenna on kiire huipussaan, mutta puolta tuntia ennen määräaikaa olenkin tehokkaimmillani.. Näin siinä on ennenkin käynyt ja näin siinä kävi taas.. kaikki jää "viimetippaan".That´s me!!!