1636819.jpg

Sayni lähetti aivan ihanaa postia!!! Suloinen nalle-taulu ja taas nätti kortti!! Kiiiitos taas paljon!

Kyselit olisiko minulla jotain toiveita viimeiseen pakettiin... öö.. olet keksinyt kaikkiin lähetyksiin juuri niin mukavia juttuja, että on vaikeaa mitään toivoa! Tuolla minä pidän-sivuilla on jotain vihjettä, eli edelleen 3d-kuvat, kukat, haaraniitit, nauhat(varsinkin nuo teipilliset), sitten sellaiset stanssatut kuviot, kohokuvioilla tai ilman, ovat aika mukavia, ne sellaiset piparkakkureunaiset.. Ostin joskus Tintiltä sellaisia, ja nyt olen alkanut käyttää niitä! Korttipohjat, kirjekuoret, paperit, leimakuvat, ääriviivatarrat, ym.ym.ym.ym.ym.ym.  Tämä ei sitten ole mikään "ostoslista", eivätkä nuo ole missään "mieleys"-järjestyksessä(kivoja sanoja mulla...), vaan infoa tapani mukaan erittäin monimuotoisesti sanottuna, eli yksinkertaisemmin tuon kaiken voisi muotoilla näin: "Olen lähes kaikkiruokainen askartelumateriaalien suhteen!!"

 Olen saanut edellisissä lähetyksissä sinulta myös sellaisia materiaaleja, etten niihin ennen ole törmännyt, ja on ollut kiva laajentaa ja monipuolistaa omaa korttiaskartelutyyliä!! Olet kyllä ollut ihan mahottoman ihana say!!

Minulla ei ole aavistustakaan, kuka olet!! Ihan täytyy kyllä myöntää, että muutamissa say5-osallisina olevissa blogeissa olen käynyt vähän "nuuskimassa" joskos tuntuisi tutulta, mutta en ole tarpeeksi nähtävästi keskittynyt salapoliisina leikkimään, kun ei ole aavistustakaan!! Toisaalta kiva näin! Toivon myös, etten ole paljastunut omalle saylleni.