Olen tosi huojentunut; olimme nuorimmaisen kanssa tänään silmäpolilla, ja nämä puolivuosittaiset kontrollit lopetetaan nyt. Näössä ei ole mitään isompaa vikaa, päinvastoin, tulokset ovat paremmat kuin viime kerralla!! Vanhempana silmät sitten leikataan, jos on tarvis, mutta nyt ei tarvi tehdä asialle mitään! Itselläni leikattiin joskus 8-9lk aikoihin molemmat silmät, ja mahdollisesti vielä kerran on operaatio edessä, mutta ei mitään paniikkia vielä asian suhteen! Nyt ei ole edessä nuorimmaisella enää (ainakaan toistaiseksi) muuta kuin napatyräleikkaus. Siitä ei ole vielä kutsua tullut. Kyllä yhden pienen tytön elämässä on ehtinyt olla jo kaikenlaista, mutta onneksi ollaan kaikista selvitty!

Lääkäristä päästyämme kävimme syömässä mäkkärin ranskalaiset, ja sitten Askarteluliikkeeseen ostamaan lapsille muutamat 3D-kuva-arkit, toisille tuliaisiksi ja tytölle kiitokseksi reippaasta käytöksestä tutkimusten aikana. Kyllähän sitä olisi vielä vaikka mitä shoppaillut, mutta onneksi ei ollut paljoa aikaa(/rahaakaan) käytettävänä!!

Mieskin pääsi käymään kotona, aika harvinaista herkkua näin viikolla! Ensi viikolla Mies onkin koko viikon kotona, ja mä tuurailenkin sitten taas työkaveria.. hohhoijjakkaa.. aamuyölähdöt ja pitkät päivät eivät oikein enää osaa innostaa              =(  VARSINKIN kun Mies olis pitkän tauon jälkeen taas kotona koko viikon.. ja mä sit olen tsombiena silmät kourassa sen aikaa mitä olen kotona.. tasan ei käy onnen lahjat-ei tosiaan.