Tällaisen ihanuuden sain Katilta, Hannelta, Hilkkalta ja Mardemoomikalta:

Tehtävänanto: "paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

Juu-u, ne jotka minut tuntee, tietävät, että tehtävä ei ole minun kohdallani vaikea, omituisia tapoja on sen verran runsaasti, että ainut hankaluus taitaa olla se, että mitkä viisi tähän laittaisi=)

1. Olen aina tykännyt kovasti rautanauloista ja laastareista=) Molempia olen jopa kerännyt-nuorena tyttönä kylläkin.. Molemmat vetoavat minuun syvästi! hih!

2. Jos alan puhumaan (ja tietyssä seurassa aika helpostikin, pilke silmäkulmassa..) tampereen murteella, en meinaa osata lopettaa lainkaan... Kyseinen murre ei siis ole oma murteeni.. Muutenkin näistä murre-asioista, minuun tarttuu todella helposti joko tai sekä-että kulloisenkin paikan murre tai nuotti.. aika vinkeetä itsestänikin...

3. Tuhisen.. minulla on allergista nuhaa, josta johtuen siis ilma ei useinkaan kulje "ihan itsekseen" nenäni kautta, ja tästä johtuen nähtävästi tuhahtelen/tuhisen suht usein.. En oikein osaa kuvata kysestä ääntä kunnolla.. enkä myöskään itse huomioi kyseistä tapaani kovin aktiivisesti..

4. En tunnu osaavan tehdä mitään ajoissa, siis niin, että minulle ei tulisi asiasta joko stressiä tai sitten kiirus... "5min ennen määräaikaa olen tehokkaimmillani" -on mottoni=)

5. Kun mennään nukkumaan, silmät täytyy sulkea ennenkuin laittaa valot pois päältä. Ja viimeiseksi ennen nukahtamista pitää saada sanoa hyvää yötä! Jos jotain muuta sanoo vielä sen jälkeen, on "hyvää yötä"  toistettava uudelleen!

Luulisin että jäsenyys "Omituisten Otusten Kerhossa" irtoaa meikäläiselle aika helpolla=)

Tämän laitan eteenpäin:

Kirsikalle

Loreal Blondille

Terhille

Mailalle

ja

Sannalle