Voihan vinskantti!! Mulla alkaa taas ääni lähteä.. Ei hyvä, ei alkuunkaan hyvä!! Kun siis: Onnistuin yhdessä ikävässä työtilanteessa olemaan (erittäin epätyypillisesti itseäni ajatellen) erittäin selkosanainen ja suorastaan fiksu(no, juu, tuo fiksuushan ei ole mikään hankala juttu=)!. Juu-u! Minä! Sain kahdelta Pomo-Mieheltäkin toisistaan tietämättään juuri tästä tämän ikävääkin ikävämmän asian erittäin selkeästä esiintuonnista ja varsinkin sen hoitamisesta (jossa kolleegani auttoi, ja sen myös Pomo-Miehille tein tiettäväksi, kunnia sille tai niille joille se kuuluu) todella myönteistä palautetta! Vika ei ollut minussa, mutta minä olin tulilinjalla. Huomenna asia saadaan päätökseen, lupauduin hoitamaan asian loppuun. Juu, ja tämän tilanteen "hankala" osapuoli laittoi tänään iltapäivällä työkännykkääni tekstiviestin, jossa kiitteli ja "hyväjuttutteli" sen verran runsaasti, että taitaa itsekin tietää oman ylireagointinsa...  mutta Minä tyttö jatkan teitittelyä ja olen asiallinen ja kohtelias ja ymmärtäväinen enkä sorru pyytelemään anteeksi asioita joihin ei ole aihetta! Pahoitella kyllä osaan hänen mielipahaansa, mikä kyllä tuntuu olevan jo pois pyyhkäisty. Sinänsä ihan jees. Mukavampi näin!! Mutta voihan vinjetti jos mulla lähtee ääni.. Ääni on se, jolla teen työtä. Enkä haluaisi nyt millekään sairaslomalle. Liikaa tässä on ollut lääkärikäyntejä, jotka ovat hankaloittaneet työntekoa pätkimällä päivän ihmepaloiksi, eikä oikein mihinkään voi silloin 100%keskittyä.

Palkka-anomuskin pitäisi tehdä kiiruusti, huokaus!

Kyllä tää on nyt niin Tätä.