Juu, kyllä multa alkaa taas ääntä kuulua, mutta ei se ihan solju kevätpuron lailla kuten yleensä(tässä vaiheessa, jos Mies olis nyt lukemassa tuotoksiani, hänen katseensa popsahtaisi hieman "kärsivän" näköisesti jonnekin vinosti ylös, ja kuuluisi pienehkö huokaus...=), ääni tulee sillai pahasti pätkittäin vielä.. Saas nähdä miten huomisen työpäivän käy... Mulla ei hirveesti ole paperitöitä tai tietsikkahommia, joten en voi kauaa ääneti työskennellä. Sairaslomaa olen pitänyt jo turhan paljon, kun ollaan sairasteltu, lapset ja minä vuoronperään. Huokaus! Mutta jos huomenna ääni on ok, eipä ole tämän asian kanssa enää ongelmia!

Keskiviikkona ajelen taas, sit perjantai mulla onkin vapaa! Vapun jälkeen olen 3päivää Siellä Kaukana Jossain töissä, toivottavasti huomenna selviää tarkalleen, missä... sitten sen viikon torstaina on nuorimman tyttären Kirurginen sairaalakäyntiaika, ja perjantain mellastankin ihan kotoisesti omalla työmaalla. Seuraava viikko on kai sit taas Siellä Kaukana Jossain koko viikko. Sit toivottavasti riittää siellä mellastus, ellen pääse sit sinne ihan vakkariin, kun kunta on eka tietty ostanu kauheen paljolla rahasummalla meitin talon ja tontin ja sit me rakennetaan ihan ihka uus iso talo Sinne Minne Kaivataan Kovasti-paikkakunnalle.. Ja eletään elämämme hieman onnellisempana pienemmällä paikkakunnalla lähellä pienempää koulua ja eletään elämämme oikeen loppuun asti. Niin, siis tietty pitkään ja onnellisena, toivottavasti!