Ihan ensin IsO KiiTOS uudesta sivupohjastani Satukasetille!! Löysin tämän sen verran myöhään eilen iltayöllä, etten jaksanut siitä silloin enää kommentoida..

Mutta mutta, yksi asia on tässä mietityttänyt minua jonkin aikaa.. Eli olen huomannut joidenkin blogeissa sellaisen laatikon, jonka sisälle tulee tietoa, mistä päin kukin vieras ja/tai kommentoija kirjoittelee.. Itse kun olen miettinyt oman blogini sisältöä, eli haluaisin kirjoitella vähän pintaa syvemmältäkin, mutta kun en haluaisi IHAN kaikkien tuttavien ja tai minut tietävien saada tietää että minä olen minä.. Niin että jos olisin kirjoitellut henkilökohtaisempia asioita tänne, en varmastikaan pitäisi "paljastumisesta".. Tiedän, tiedän, tämä on julkinen kanava ruotia itseään, kukin tekee sen omalla vastuulla, ja ainahan sitä voi mennä salasanan varjoihin, mutta kun!!!! Sen verran "narsissi" (=narsisti) olen, että kiva on kuitenkin jotain jakaa muidenkin kanssa, ja kommentit OVAT NIIN IHANIA!!! Toisaalta, täytyy myöntää, että kyllä minäkin yhdessä blogissa luin (myönnettäköön..) mielenkiinnolla, että onko meiltä päin muita kirjoittelijoita... JA IHAN OIKEESTI, TÄMÄN EI OLE TARKOITUS OLLA MIKÄÄN HYÖKKÄYS TAI ARVOSTELU NIITÄ KOHTAAN, JOTKA TUON SYSTEEMIN OVAT BLOGIINSA OTTANEET!!! Ihan ajattelin vain kysellä muiden mielipiteitä!! Onhan siitä se hyvä puoli, että sitä voi saada täältä vaikka ihan muitakin kuin interaktiivisia ystäviä, jos jotkut huomaa kirjoittelevansa samalta suunnalta, ja ovat samalla aaltopituudellakin!! Olen tällainen hidas hämäläinen, ja omatkin mielipiteet kestävät aikansa muodostua lopulliseen muotoonsa. Mutta tässä ainakin jotain, mitä kyseisestä asiasta tuli mieleeni. Ja ehkä se on hyväkin, että luo toisen blogin salasanalla, ja tämän pitää lähempänä pintaa. Voi sitten lakata tällaisten miettimisen alkuunsa 0002017E.gif .

JA TODELLAKIN: "ILMAN SARVIA JA HAMPAITA!!!"  00020114.gif 

Tänään leivon pullia, laitan sitten kuvia jahka saan ne valmiiksi!