Tällaisen ihanan muhkean kuoren sain tänään päiväni piristykseksi!!! Sayni on ollut HEINI!!!
Kuoresta löytyi vaikka mitä kivaa:
Askartelu-lehti "taika"(minulle täysin uusi tuttavuus, en niitä ole koskaan raaskinut ostaa, enkä ole oikein eksynyt mihinkään, missä niitä olisi voinut lukea, joten arvaatteko ollenkaan, mitä meinaan hetken päästä tehdä.... ?? Kuppi kuumaa piparminttuteetä ja tuo ihanan oloinen lehti, ja fleecepeitto ja sohvan nurkkaan lukemaan.. ah!)
Ihana mustavalkoinen paperipakkaus, ihania papereita(osa helmiäishohtavia) ja vellumi(sen niminen tuo yksi taitaa olla..?) nauhaa, leimakuvia(yhtäkään minulla ei ole aiemmin ollut=), iiiihastuttavia teksti-lappusia, ovatkohan nuo itse tehty vai..? TODELLA kivoja, sopivat hienosti yhteen muutaman Artin leimasimen kanssa.. (kortti-visio syntyi heti) ja aivan ihana kortti!!! Tässä siis kuva lähetyksestä:
2023807.jpg
Olet ollut TODELLA ihana SAY!!!!! Lähetyksesi ovat kaikki olleet enemmän kuin mieleen, ja se mistä olen erityisesti tykännyt, olen saanut jännästi kaikkea sellaista, mitä olen halunnutkin, mutta erityylisiä, kuin mitä olen aiemmin itse hankkinut. (Ihana sekavaa... )Tämä on piristänyt mukavasti omaa korttiaskartelutyyliä, on ollut kiva tehdä monenlaisia kortteja(/osa on vielä puolivalmiina, näet sitten kun saan ne tänne asti)!!
Voi, aika haikea tunnelma.. "sniiks"....

Mutta KIIIIIIIITOOOOOSSS vielä kerran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!