Mulla oli siis kuvien näkyväisyys-ongelma, ja koitin siihen nyt ratkaisua.. Voisitteko kommentoida, joko blogissani olevat kuvat näkyvät???? Itse ne olen nähnyt koko ajan, joten olin "onnellisen" tietämätön kyseisestä ongelmasta... Onneksi sain siitä palautetta, ja jos kuvat nyt näkyvät, voin laittaa lisää kuvia tässä ennen joulua!! Tein vielä muutaman joulukortin, ja näihin olen tyytyväinen!! Edellisiin en kovin ollut tyytyväinen..

1144635.jpg

Tässä siis taas nuita lahjapaperista leikattuja tonttuja sisäpuolelle kaksipuolisella teipillä kiinnitettynä, yläpuolella muutama Tiimari-tähti ja kultakynällä piirrettyjä tähtiä. Kortin ikkuna-aukkoihin tein kultakynällä reunukset. Tästä tykkään itse eniten!!

Toinen on sitten mun ensimmäinen 3D-kortti, aiheena joulukuusen koristepallot. Reunoihin liimasin niinikään Tiimarista ostettua kimalle-kalvoa, tai siis siitä kalvosta leikatut soirot. Ja tekstin kirjoitin kultakynällä. Taidan aloittaa noiden 3D-korttien teon jo nyt -ensi joulua varten.. Sitten ei tarvitsisi kuin korkeintaan osoitteet kirjoittaa, ja postiin vain.. Olispa se kätevää. Missäköhän niitä säilyttäis koko vuoden, että sitten löytäisi ne kun ensi vuoden joulukortti-hulabaloo alkaisi..

1144631.jpg

Joulun herkkukorit alkavat valmistua, huomenna leivotaan sinne hiukan vielä lisää. Suklaamurokarkkeja ainakin. Kun korit ovat valmiit, laitan niistäkin kuvia joko tänne askarteluun tai leivonnan puolelle.