Nyt löysin kadoksissa olleen blogin, ja se oli "Jehkottaren" blogi.. Elikkä nyt se on tänne linkitetty, ja minä sain mielenrauhan! Joskus on vaan niin harmi, jos ei heti älyä linkitellä, ja löytää jonkin kivan blogin, johon on mukava palailla uudelleenkin, ja sitten tyrii niinkuin minä aikaisemmin.. On mulla tuossa tietsikan vieressä paperille laitettu yhden jos toisenkin blogin "osoite", joissa on kiva käydä, nyt on varmaan pakko rajoittaa linkittelyä, tai sitten tietysti voisi nuo toiset blogit laittaa omalle sivulleen, kuten olen aika monessa blogissa nähnyt tehtävän.. Alkaa olla jo niin pitkä tuo rimpsu.. Tai tietty jos pienentäis fonttia..

Sitten muita asioita.. Kuumetta vaan on sillai ilkeesti, että olo on kaikkee muuta kuin energinen.. tietty ei kai sen sairaslomalla tarvikkaan kauhean virkeä olla. Onpahan huominenkin vielä aikaa levätä! Tänään sain ihanan herätyksen, kun Mies toi mulle aamiaisen sänkyyn!! On Hän niin kultainen, ja kuitenkin niin Mies(miten niin "kuitenkin".. voihan mies olla kultainen ja silti mies..olenpas taas fiksulla tuulella..)!! Vieläkin hymyillyttää!! Pojista nuorin oli kömpinyt meidän viereen aikaisemmin aamulla ja kun näki mitä saan sänkyyn, oli hänelläkin yhtä muikea ilme kuin minulla! Osasi iloita Äidin kanssa!