Tili on tuhottu sen mitä voi.. "huokaus"

Parturista selvittiin hengissä! Se ystävällinen parturi-täti ehtikin leikata kaikkien mukana olevien lapsosten hiukset ja lisäks tietty mun, niinkuin oli puhettakin jo. Nyt ei tarvi taas hetkeen ihmetellä parturi-asioita. Isännällekin tilasin ajan, parin viikon päähän. On se muuten komee kun sillä on lyhyet hiukset!!! Pääsispä se pian kotiin, ikävää pukkaa aika tavalla!!

Mä olen päättänyt alkaa laihduttamaan!! Tavalla tai toisella, jotain tarttee tapahtua!! Joo, meillä on töissä sellaset työasut. Aika normaalia. mutta kun nyt saatiin uudet, ne on KAMALAT! Miehille ok, vaalean harmaahailakka paitapusero ja tummat housut.. Mutta missä on kaikki värit mä vaan kysyn??? Sit naisille samat, mutta se paita on leikattu sillee naisen muodoille sopivaks!!!! Joo ja kenenkähän muotojen mukaan, mä vaan taas kysyn??? Muotojen.. Ihan oikeesti, mä olen nykyään sellanen ilman vyötäröä oleva tasapaksuhko pelastusrenkaallinen.. Apen emäntä kysyi multa aika hartaan näköisenä, että mitä mulla täällä on ja hyökkäs yhtäkkiä taputteleen mun vatsaani...!!! Järkytys! Mä sanoin kyllä aika töksähtävästi, että joo, kasa aitoa kotimaista läskiä.. Ei oo haikaroista sen jälkeen juteltu..

 No mutta vielä tuohon vaatejuttuun.. Mulle lähetettiin kokoa m oleva paita, sellanenhan mä nyt aina olen ollut, joskus jopa pienempi.. Ei mennyt napit kiinni..  oookkei:Pyysin L-koon, sehän on jo melkein teltta-mallia mulle... Ei mennyt napit kiinni... Siis se muoto on sellanen ampiais-vyötäröiselle sopiva. Ainut pelastus on, ettei se mee rintojenkaan kohilta kii.. Sisko-kulta keksi, että laita takasin ja kirjoita mukaan lappu: rintojen kohilta kiristää; ei mene napit kiinni.. En valehtelis, eikä tarvis yksilöidä joka pelastusrengasta.. Ikuinen kysymys: Miksi ihmeessä kun lihot, rinnat turpoo sillee pikkuhiljaa, mutta kun laihdut, ekat kilot lähtee rinnoista???!! Maanantaina alkaa laihutus!! Kerron sit tässäkin, miten lähtee sujumaan!! Onneks mulla on ainakin yks ihana ***ystävä, joka osaa tuon kannustamisen jalon taidon!!!

  Ja nyt taas unille, niin se aika lentää, voi kamala tuota kelloa.. Oliskohan mitään mahdollista anoa joltain instanssilta semmosta bonus-talviaikaan siirtymistä.. Että taas tunti taaksepäin.. Kävisköhän millään??  :-)