Tuossa uhosin päivä-kaks aikasemmin, että Satukasetin talviaiheinen pohja saisi olla käytössä kevääseen saakka.. nyt sitten löysin minulle uuden tuttavuuden, Nikkarin sivupohjat. Sieltä tämä ihanan terapeuttinen mustikkapohja!! Just mun tän hetken ololle sopiva!! Saapi luvan olla käytössä toistaiseksi!!

Multa sitten lähti ääni! Mutta mutta, taiskin olla tarkoitus! Tein sen työkeikan illalla kuitenkin, sillä pakko se oli hoitaa, ja toisaalta, en mä siinä ääntäni tarvinnut! Mentiin lasten kanssa sen jälkeen siskon luo, siellä oli kotikokous. En ole ollut pitkään aikaan missään hengellisessä tilaisuudessa, ja tää ilta tuli aika hyvään "saumaan". Latas akkuja kyllä todella! Huomenna ei tarvi aikaisin herätä, joten ei haitannut, vaikka menikin vähän myöhempään tänään! Huomisen olen kotosalla, koitan levätä ja olla hiljaa, näillä puheenlahjoilla se on kyllä tuhottoman vaikeaa!! Mutta yritys hyvä kymppi!

Joten kauniit unet kaikille, mulla lupsuu jo silmät kiinni, joten pakko on luovuttaa! 000200D7.gif