Nyt on viime aikoina ollut vähemmällä tämä kirjoittelu, on ollut aika uuvuttava syksy ja voimat ovat suht finaalissa.. Mutta kun tarpeeksi pohjalle römähtää, ei ole kuin yksi suunta ja se on ylöspäin:)

Tiedossa on kiva viikonloppu!!!!  Kyllä nuo pari päivää menevät töissä vielä vaikka päällään seisten... Sitten maanantai on taas töitä, ja sitten onkin Kuopuksen leikkauspäivä.. Mummukin tulee meille varuiks Pojan seuraks, kun ei vielä tiedetä kuinka kauan Neidin täytyy sairaalassa olla, vai pääseekö jo samana päivänä pois. Minä olen nähtävästi loppuviikon Neidin kans kotona ja sitten seuraavalla viikolla onkin Miehen leikkaus.. ja minä olen ainakin yhden päivän pois töistä.. Olen siis oikea Sisar Hento(???!!) Valkoinen (painotan sanaa "hento" .. hih!) hetken aikaa.. Toivottavasti molempien leikkaukset menevät hyvin!! Vielä Neiti ei ainakaan ole kipeä, joten joskos tällä kertaa leikkaus onnistuisi!!

Mutta nyt menen kiltisti maate, huomenna aion surkeata säätä uhmaten olla virkeä ja hyväntuulinen ja energinen ja... joo-o, eipäs liioitella:)..  Mutta parhaani yritän kuitenkin!! Öitä!!