Työmatkani takia sain vasta tänään Sayni minulle jo viime viikolla lähettämän puolenkuun lähetyksen. Voi että!!! Huokasin ihastuksesta, kun sain kuoren auki... WAU!!!! Sayni oli tehnyt minulle ystävyys-decon, ensimmäinen deco ikinä, minkä olen käsiini saanut, ja voi että, se oli IHANA!!!!!!!!! Olen sitä selaillut jo monta kertaa, ja olen ihan otettu, kun Sayni on minulle noin ihanan yllätyksen tehnyt!!! KIIIIIIIITOOOOOOOOSSSSS!!!!!!! Kyllä onnistuit taas ilahduttamaan mahtavasti!!! KIITOS!!!!!

1571921.jpg

Sisäsivuista lisää kuvia myöhemmin.. Makustelen niitä ensin ihan yksikseni, ennenkuin julkaisen.. Haittaako Say, jos laitan sisäsivuista kuvia tänne?

 Jopa Mies oli puolestani otettu, ja vaikka hän ihana Mies onkin, ei hän näihin askartelujuttuihin yleensä paljon kommenttia anna, mutta tämä teki häneenkin vaikutuksen, varsinkin kun valaisin tarkemmin, mikä tällainen Say5-juttu oikein siis tarkalleen tarkoittaa.. KIIIIIITOSSS ihana Sayni vielä kerran!!!!