Tänään oli sitten ihan erilainen päivä töissä kuin eilen!! Aaamulla oli vielä hiukan kelju olo, mutta syödessäni aamupalaa ja juodessani "teikawei"(eli "viepois")kahvia erään huoltamon autopesussa aamulla aikaisin, päätin, että olkoot eilinen, tänään saavat tuta mitä minä olen mieltä..  Ja niinhän se sitten meni, että aluksi horjutin toisen jo hiukan epäröivää puolustusta, kuitenkaan näyttämättä yhtäkään korttiani, jättäen vastapuolen niin suureen epätietoisuuden tilaan, että sillä oli heti ihan selvästi tarpeeksi vaikutusta kyseisen ihmisen epätoivottuun toimintaan. Myöhemmin otin kyseiseen henkilöön yhteyttä ennalta arvaamattomasti, ja toimin "hyökkäys on paras puolustus"-periaatteella. Verhosin suoraakin suoremman mielipiteeni huumorilla, eikä kukaan puheenvuoroni kuullut olisi voinut olla ihan TÄYSIN varma, olinko tosissani vai en, ja jos olin, niin kuinka tosissani. Keskustelun lopuksi vastapuoleni jo ilmaisi helpotuksensa, "kun olin ihminen, jolle voi puhua asioista, eikä meidän tarvitse riidellä, vaikka asiat riitelevätkin... siis eiväthän nekään tietenkään riitele?!"  Juu eivät tietenkään, eihän tämä mitään riitaa ole.... VAAN AVOINTA SOTAA!!! No joo, leikki leikkinä, ja tällä kertaa ihan tosissaan.. Olen onnellinen ja helpottunut, että kyseinen ihminen ymmärsi selkään puukottamisensa, oli se sitten tosiaan tahallista tai tahatonta. Myönsi, että jos hänelle olisi tehty vastaavaa, olisi hän kyllä suuttunut ihan kunnolla... (juu, en mä vaan=).... ). Muutenkin oli ihan kiva päivä, turhan pitkäksi vaan venähti. Mä en suutu kovin helposti, mutta tuollaiset eilisen kaltaiset tilanteet saavat minut ehkä "aavistuksen" kiihtymään;). Onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin!!!

Huomenna taas aikainen herätys, mutta sitten onkin jo viikonloppu!!. Kaiketi sitä on järkevää mennä unille, tuskattomampi se heräämis-operaatio sitten aamulla!